Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij verzoeken u cookies te accepteren. Meer info

Spring naar inhoud

Zakendoen met het SCD

Voor onze partners en klanten in de Drechtsteden begeleiden wij inkoop- en aanbestedingstrajecten. Daarnaast verzorgen wij de betaling van hun facturen. Hierbij streven we altijd naar een professionele en prettige relatie met onze leveranciers. 

Waar vind ik de opdrachten in de Drechtsteden?

Ben je op zoek naar aankondigingen van nationale en/of Europese aanbestedingen van de Drechtsteden? De Drechtsteden publiceren deze op TenderNed, hét aanbestedingssysteem van de Nederlandse overheid. Voor aanbestedingen onder de drempelbedragen volgen de Drechtsteden het eigen inkoop- en aanbestedingsbeleid. 

 

Factureren aan de Drechtsteden?

Het Servicecentrum Drechtsteden wil facturen correct en binnen de wettelijke betaaltermijn betalen. Om een factuur tijdig te kunnen afhandelen, vragen wij je het routenummer te vermelden op de factuur. Dit nummer kun je opvragen bij de opdrachtgever binnen de Drechtsteden.

Overigens moet een factuur altijd aan de wettelijke eisen voldoen, zoals een juiste tenaamstelling en adressering van de betalende partij en vermelding van het BTW-nummer. Een overzicht van deze eisen staat op de website van
De Belastingdienst.

Factuur mailen?

De Drechtsteden hebben een centrale crediteurenadministratie. Wij ontvangen bij voorkeur de factuur met eventuele bijlagen per e-mail in 1 pdf-bestand via crediteuren@drechtsteden.nl. Binnenkort kunnen we ook e-facturen ontvangen en verwerken.

 

Factuur per post?
Stuur je de factuur per post? Facturen voor het Servicecentrum Drechtsteden kun je sturen naar:
 
Servicecentrum Drechtsteden

t.a.v. crediteurenadministratie
Postbus 619
3300 AP Dordrecht

Facturen voor overige Drechtstedenorganisaties kun je sturen naar het postadres van de betreffende Drechtstedenorganisatie. Het postadres vind je op hun website.


 Handenschudden